Ovlašteni smo servis VDO tahografa ali uz to, naš servis za popravak tahografa već se dugi niz godina bavi ispitivanjem, popravkom i održavanjem svih tahografa. Najveći smo i najopremljeniji servis u Republici Hrvatskoj koji djeluje skoro koliko i sama tvrtka Tahograf - nekoliko desetljeća. Trenutno je u servisu zaposleno 11 ovlaštenih servisera koji su sposobni odgovoriti na bilo kakve probleme u radu vaših tahografa.
Servise tj. ovlaštena ispitna mjesta imamo na slijedećim lokacijama:
• SVETA NEDELJA - BREZJE; Dr. Franje Tuđmana 24
• SESVETE; Ljudevita Posavskog 7 (stanica za tehnički pregled "Enco")
• ZADAR; Put Murvice bb (stanica za tehnički pregled "Mehanizacija")
• ZADAR; Biogradska cesta 74 (stanica za tehnički pregled "Atlas")
• ŠIBENIK; Velimira Škorpika 6 (stanica za tehnički pregled "Croatia osiguiranje")
Slika 1 i 2 - popravak tahografa u našem servisu i ispitivanje digitalnog tahografa u vozilu.
Bavimo se popravkom analognih i digitalnih tahografa i ovlaštena smo radionica za ispitivanje analognih i digitalnih tahografa prema Pravilniku o tahografima i ograničivačima brzine (Nn 89/2008 i 48/09) - HR-101.
Grubo govoreći, tahografom moja biti opremljena sva teretna motorna vozila čija je najveća dopuštena masa (NDM) veća od 3,5 tona kao i ona vozila koja u kombinaciji s priključnim vozilom imaju NDM veću od 3,5 tona. Tahografom moraju biti opremljeni i svi autobusi. Period ispitivanja tahografa i ograničivača brzine u Republici Hrvatskoj je svake dvije godine. Datum kada je izvršeno zadnje ispitivanje vašeg tahografa možete pronaći na identifikacijskoj naljepnici koja je zalijepljena na vašem vozilu prilikom posljednjeg ispitivanja tahografa.
Nadalje, u našem servisu se bavimo ugradnjom i podešavanjem ograničivača brzina. Grubo govoreći ograničivačem brzine moraju biti opremljena slijedeća vozila:
-
teretni automobili N2 kategorije uz dodatni uvjet da su vozila opremljena EURO III motorom i da su proizvedena 2002. ili sljedećih godina (2003.., 2004. itd.);
-
teretni automobili N3 kategorije uz dodatni uvjet da su proizvedeni 1988. godine ili sljedećih godina (1989., 1990., itd.);
-
autobusi M2 kategorije uz dodatni uvjet da su vozila opremljena EURO III motorom i da su proizvedena 2002. ili sljedećih godina (2003.., 2004. itd.);
-
autobusi M3 kategorije ali najveće dopuštene mase od 5 do 10 tona uz dodatni uvjet da su vozila opremljena EURO III motorom i da su proizvedena 2002. ili sljedećih godina (2003., 2004. itd.);
-
autobusi M3 kategorije ali najveće dopuštene mase veće od 10 tona uz dodatni uvjet da su proizvedeni 1988. godine ili sljedećih godina (1989., 1990., itd.).
Brzina vozila N2 i N3 kategorije mora biti ograničena na najveću brzinu od 90 km/h, a brzina vozila M2 i M3 mora biti ograničena na najveću brzinu od 100 km/h.
|
Slika 3 - Dijelovi ograničivača brzine koji se ugrađuju na vozila opremljena "klasičnim" diesel motorom s visokotlačnom pumpom. |
Nadalje, bavimo se ugradnjom elektroničkih papučica za snagu. U kombinaciji s tempomatom, elektroničke papučice za snagu su izvanredni uređaji koji omogućuju vozačima duge i bezbrižne vožnje po autocestama bez upotrebe desne noge. Ovi uređaji zasigurno indirektno utječu i na odmor vozača tj. na sigurnost u prometu.
![]() |
Slika 4 - Dijelovi elektroničke papučice za snagu (Pedal inrface) koja se ugrađuje zajedno s tempomatom, a koji omogućuje duge i bezbrižne vožnje po autocestama bez upotrebe desne noge na papućici. |
Osim samog ispitivanja i popravaka tahografa u servisu se bavimo i ugradnjom komponenti FM (Fleet management) uređaja koji omogućuju kontrolu vozila i upravljanje cijelim voznim parkovima. Ako želite saznati koliko vaše vozilo stvarno troši goriva, gdje se vozilo trenutno nalazi u svijetu ili ako trebate bilo kakav drugi podatak s vašeg vozila - obratite nam se s povjerenjem.
Voditelj servisa:
Boris Dubić
tel: +385-1-3795-738
+385-1-3795-737
mob: +385-99-3109-952
e-mail: boris.dubic@tahograf.hr
Prijavite intervenciju za servis u našim servisnim poslovnicama.