-
JOŠ SAMO PAR TJEDANA DO STUPANJA NOVOG PRAVILA NA SNAGU
Nova pravila za upravljanje ''lakim teretnim vozilima'' u međunarodnom prometu
Od 21.svibnja 2022 na snagu stupa novo pravilo za upravljanje ''lakim teretnim vozilima''.
-
DONOSIMO NAJVAŽNIJE PROMJENE I PRIMJERE
Počela potpuna primjena ''Paketa mobilnosti''
S drugom fazom primjene Paketa mobilnosti dodatno se povećava razina birokratiziranosti međunarodnog prijevoza, što će donijeti dodatne aktivnosti, ne samo za vozače, već i za prijevoznike koji se moraju snaći u propisima o upućenim radnicima.
-
NOVA ODREDBA U MEĐUNARODNOM PROMETU ROBE I PUTNIKA
Obveza bilježenja prelaska nacionalne granice pomoću tahografa
Uz sve obveze koje vozači imaju, u međunarodnom prometu, od veljače 2022. godine dobivaju još jednu.
-
Očekuju nas velike promjene u svijetu tahografa
Tahografi - što nas čeka u sljedećih 5 godina?
Očekuju nas velike promjene u svijetu tahografa!
-
Novi pametni tahograf
DTCO 4.0e
Uštedite svoje vrijeme i novac nadogradnjom softvera!
-
SUPER JEDNOSTAVNO
Veratron GO
Pretvorite svoj mobitel/tablet u digitalni ploter za prikaz informacija s plovila!
-
Multifunkcionalni instrument
Veratron Flex
Uživajte u plovidbama uz multi-funkcionalan Veratron Flex!
-
Pretvara analogni u digitalni signal
Veratron Link Up Gateway
Zastupnici smo švicarske tvrtke VERATRON koja u svom portfoliju ima cijeli niz instrumenata marinskog programa
-
Ispitivanje pametnog tahografa
Saznajte što se provjerava pri ispitivanju pametnog tahografa
Kao što vjerojatno znate, od 15.lipnja 2019. sva vozila koja se prvi puta puštaju u promet na tržištu EU moraju biti opremljena pametnim tahografom, a dolaskom nove generacije tahografa došlo je i do promjena u načinu ispitivanja.
-
Pokvario vam se tahograf?
Što učiniti u slučaju kvara tahografa?
Sve se, prije ili kasnije pokvari! Pa i tahograf (ili vozačka kartica), vjerojatno najvažniji instrument svakom vozaču kojim zapisuje i dokazuje sve svoje radne aktivnosti. Pokušat ćemo ukratko objasniti što treba napraviti i kako zapisati svoje radne aktivnosti kada se tako nešto dogodi.
-
KAKO SE KORISTI FUNKCIJA OUT
Funkcija OUT
Nevjerojatno je koliko krivih i netočnih informacija prijevoznici i vozači jedan drugom prenose o ovoj funkciji. Možda je problem upravo u usmenoj predaji pri čemu se u svakoj sljedećoj komunikacijskoj karici ovog lanca jedan dio točne informacije izgubi ili se doda neki dio netočne informacije. Objasniti ćemo tko smije i kada koristiti funkciju OUT.
-
TJEDNI ODMOR VOZAČA AUTOBUSA U MEĐUNARODNOM PRIJEVOZU PUTNIKA
12 dana vožnje bez tjednog odmora
Jedno od najčeščih pitanja je: ''Tko smije voziti 12 dana vožnje bez tjednog odmora?''
